Tuesday, April 17, 2012

Assignments, Archive Enquiries and Prints

Please feel free to contact me for Assignments, archive enquiries or prints in the 'Contact' section of my website or directly in mail. Thank you.


www.maysun.eu
maysunphoto@gmail.com


Por favor, contactadme, con toda libertad, para encargos, archivo fotográfico  y copias en la sección de 'Contact'
, o, directamente en mi mail. Gracias.


www.maysun.eu
maysunphoto@gmail.com 


Toronto, Canada. ('Where the heart remains' Essay)

- 'Where the heart remains' is a street photography essay in progress made with my Leica M6 TTL as a way to document my inner feelings and memories in different places that somehow changed myself. (Soon in www.maysun.eu)

'Donde el corazón queda' es un ensayo fotográfico en proceso realizado con mi Leica M6 TTL, como una forma de documentar mis sentimientos internos, mis recuerdos en diferentes lugares cuales, de algún modo, lograron cambiarme.  (Pronto en www.maysun.eu) - 

No comments:

Post a Comment